Efter en svängom i staden

  

Frukost: kaffe och smörgås.
Lunch: kaffe och smörgås, fast på Törners med ovan (mina föräldrar och min son för den som inte ser eller vill kännas vid eventuella likheter). En liten kaka slank visst också ner...
Middag: kaffe och smörgås? Nej fy, bägge kaffekopparna(s innehåll) har jag tvingat ner för det sociala i sammanhanget. Kanske har jag druckit så mycket att jag börjat känna smak från olika sorter? Hemma köpte ♥ fel och kom hem med kokkaffe som vi fortfarande inte bryggt upp. Fast Törners kaffe brukar rinna ner lättare än så, kanske har jag blivit gravid?! (Ett litet hopp tänds med släcks igen när jag kommer på att jag idag fått det största beviset på att jag inte är det...) Nej till middag blir det tacos, med ♥ och hans bröder som allihop spenderar helgen med att ta förarbevis på skoter. Själv ska jag äntligen sortera alla framkallade foton i någon sorts kronologisk ordning och fylla det påbörjade albumet och fortsätta i det nya jag köpt idag.


Kommentarer
Postat av: Stina

Synd att du inte var gravid. ;)
Jag har också nyligen (=förra helgen) satt in de nyast framkallade korten i album. Det tog ett tag (först å främst eftersom jag framkallade dem i oktober och inte fick in dem förrän nu...) men nu känns det bra. :)
Trevlig lördagkväll till er alla tre!

2008-02-02 @ 19:12:12
URL: http://stinur.blogg.se
Postat av: Lou

Bli medlem på den här sidan för att få gratis sms:
http://www.smslandet.se/?r=322436

Perfekt att ha när pengarna är slut och man är i behov av att skicka ett akut sms!

2008-02-03 @ 04:19:39
URL: http://cigaro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0