Det är väl lika bra att det är dålig kvalitét på bilderna..

...för den upplysta variantet av lilla/gamla kyrkan är nog något av det fulaste jag sett! Turistbyrån däremot... Rådhuset tog vi oss inte tid att titta på så där fattas åsikt men hade jag varit nykter hade jag nog krävt att vi stannat och tagit del av det också. 

 
  

En del av skidskyttestadion i lördags och lilla jag.
Vi försökte oss på det där med familjefoto häromdagen också, det gick sådär... (har lånat sjal av Tant hoppas att det var ok)

image649

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag tog faktiskt en magbild idag, tänkte lägga upp den när jag ids lägga in bilderna i datorn. Får se om jag är piggare imorgon. Har jävlats med f-kassan ikväll. Visste inte att man skulle anmäla TFP samma dag som han varit sjuk, och så funkar inte min e-legitimation...igen! Jag håller på att bli galen, men har bestämt mig för att ringa kundtjänst imorgon. Wish me luck! ;)

2008-02-11 @ 19:54:27
URL: http://stinur.blogg.se
Postat av: tant grön

Moho, fan va fult, varför såg husen ut sådär? Skulle det vara fint? Turistbyrn ser ut att ha sett helvete ut.
Lungan med sjalen, fast inte visste jag att du gillade den.

2008-02-11 @ 22:00:31
URL: http://imissyouimpregnant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0