Den värsta femårsdagen någonsin

Kanske kommer det bilder ifrån i lördags, fast inte på skidåkarna förstås...
Inför herrarnas tävling bytte vi läktaren mot spåret så även om jag inte skulle känna igen någon så har jag sett Ole Einar Björndalen (och alla andra som jag inte vet eller bryr mig om namnen på) på bara någon meters avstånd...

Hade en trevlig dag men förmodligen inte lika trevlig som för pappa som tydligen intervjuades av norsk tv. 1,5 timmars köande för en halvvarm hamburgare men vädret var helt ok och sällskapet likaså.
Whisky i Lugnvik, mintshot på Bishop Arms, lite dans på O´learys och några öl däremellan, men gårdagens bakfylla känns ändå inte helt befogad. Vaknade vid sex för första spyan och vavade sedan sängen med toaletten fram till tre. Mattias vad underbar med Mio hela dagen och efter att ha fått behålla lite middag så orkade jag till sist vara ett någolunda sällskap till den franska filmen "Säg det inte till någon" och mammas snoddaskakor för att fira den femte årsdagen sedan vi blev tillsammans! Så på min lista för gottgörande står Sandra och Johan eftersom vi tvingades ställa in middagen, och älskling förstås. På listan över vad som inte ska göras om den närmsta tiden står förstås alkoholen...

Kommentarer
Postat av: Tant

Haha fan va vek du är! Jasså far har fått sina 15 minutes.. på tiden

2008-02-11 @ 12:40:36
URL: http://imissyouimpregnant.blogspot.com
Postat av: Stina

Grattis till fem år!!!
Kul att din pappa var med i tv - det är respekt!

2008-02-11 @ 17:24:59
URL: http://stinur.blogg.se
Postat av: Sandra

Nu har jag målat klart byrån, så i morgon är det bara att komma förbi =)

2008-02-11 @ 19:07:52
URL: http://perfectbynature.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0