Antingen har jag väldigt lite att göra eller också precis tvärt om men ingen lust med vad jag ska.

Rätt svar: det sista.
Om någon jag känner idag har ovanligt många sidvisningar på sin blogg så står iaf jag för åtminstone 5-6st än så länge...

En granne kom just och ringde på för att låna telefonen och ringa comhem om nytt internet och det är väl det mest exalterande än så länge. Jag tjuvlyssnade (förstås!) och fick både höra förnamn (hade gissat på ett annat på samma bokstav efter vad som står på hans ytterdörr) och personnummer (men det är glömt nu). Ingen berömmer min lilla snygging eller mitt fina hus (badrum) och inte några sms från älsking som bryter av i de olika ångestsymtomen (som jag inte lider av utan bara läser om, än så länge).

De nyrakade och brun-utan-sol:ade benen kanske kunde förgyllt men vem ser väl dem när två lager av byxor försöker värma... eller när man är ensam hemma någon timme för länge om dagarna.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kommer ju vara hemma från 18e mars så då är det bara att komma förbi när som och hålla mig sällskap. Eller att jag kommer förbi dig. Kan ju ta en fika på stan när du har tid över mellan pluggandet.

2008-02-26 @ 18:24:11
URL: http://perfectbynature.blogg.se
Postat av: Sandra

Igen:
Hör av dig när ni har lust att gå ut och äta!

2008-02-26 @ 18:24:51
URL: http://perfectbynature.blogg.se
Postat av: karita

det kanske muntrar upp dig med att man kan chatta med mohammed said på svt.se kväll 20.30 =) har du något att göra! Tyvärr är ju både du och jag upptagen men lite chatflirt kan aldrig skada, haha!

2008-02-26 @ 19:35:26
URL: http://bombos.blogg.se
Postat av: Stina

Jag har totalt helt och fullkomligt glömt bort att skriva nåt till dig om melodifestivalen och Björn Gustafsson. Han är ju bara helt otrolig! Hoppas du tittar, jag förknippar ju honom med dig. :) Hörde du att han läste en dikt med namnet Elin i på första programmet (tror jag det var)? Kan det bli bättre? ;)
Brun utan sol, är det en hit? Jag funderar på att införskaffa en...trots att jag har ett halvkroppssolarium gratis hemma. Men det går ju ändå fortare att smörja sig...

2008-02-26 @ 20:34:48
URL: http://stinur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0