Wow!

Bättre dag idag och jag premiärskriver från Hansan med vårt eget internet!

Dansbandskampen på tv (sångaren i Scotts, om ingen annan noterat honom) och Loka fläder/citron i vinglaset (inte länge kvar nu innan jag kan skåla i vin igen!).
Julbordet var mycket gott (inte bildligt) och Mio skötte sig exemplariskt, vid 22 var det inte han utan hans pappa som gnällde och ville åka hem (när en karl är riktigt förkyld... och dessutom fått i sig några öl att spä på självömkan med). Fick massor av beröm för min fina mage och med tanke på hur jag kände mig tidigare under dagen så passade jag på att suga i mig av allt!

Imorgon ska det fjärde ljuset tändas och lakritskolan kokas.
Inga barn ska födas då, inte av mig iaf.




Min lilla snygging (Mio) fick träffa "Laxsjötomten" och efter viss skeptis så mottog han sin julklapp som Mattias sedan gladdes fullgott åt (liksom sonen som idag kommenterade att "pojkar kör skoter" och jag har sedan dess haft fullt upp med att övertyga honom om att "människor kan köra skoter" - oavsett kön). Trots att vi för en gångs skull delade på att fota så finns inga foton på mig, men det kommer imorgon (går in i v 40 då)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0