That´s it



Törs anta att inte särskilt många kommer att läsa min blogg (eller bloggar överhuvudtaget) imorgon så jag förmedlar min julhälsning redan nu.

Firar fyra års förlovning med min kära idag (eller egentligen ikväll) och han firar även sin sista arbetsdag på Nylunds maskiner, 4 minuter kvar nu för att vara exakt. Sedan blir han hemmapappa på heltid i si sådär ett år eller nåt.
Mio får jullov om någon timme och kommer inte åter på dagis förrän den 7/1.
Ingen bebis än och nu vill jag inte veta av att något startar innan torsdag heller!
Läser Hilmarsson och färgar håret, allt för att morgondagen ska bli så bra som möjligt.

Mio har förresten kommit in i bajs-och-kissåldern och jag måste erkänna att det kan vara ganska underhållande emellanåt...

Kommentarer
Postat av: Stina

Jo jag är inne och läser. :) Tänkte ta mig stunden nu när Andreas och barnen sover och innan Kalle börjar. Det blev lite fel i tidsplanen idag så Arvid får tyvärr missa Kalle i år så får han sova istället - det är nog bäst för alla. Sen åker vi till mina föräldrar. Men hur som helst så önskar vi er en riktigt GOD JUL!!!!

2008-12-24 @ 14:35:44
URL: http://stinur.blogg.se/
Postat av: ullis

Grattis till förlovningsdagen så här i efterskott :-)

2008-12-27 @ 10:26:53
URL: http://lindgren-jonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0