Nya julklappar

Någon tyckte visst att jag skulle följa med en sväng på stadens mer bilvänliga gator (Odenskog) för att få fart på humöret (för inte blev det då mer fart på lillebror iaf). Ixohouse, Barnens hus och Jula (bildlänk) där killarna mina till sist hittade sin drömleksak som nu praktiseras för fullt här hemma. Innan hemfärden blev jag skjutsad till affären för att inhandla en muta också, så nu sitter jag här med två chokladkakor och försöker att inte hata leksaker som låter eller krossar ens tår.


En snäll pappa var förresten hit tidigare idag med en låda godis från min mamma, både julgodis och vanligt, som tilltugg att ha under förlossningen och jag hoppas att vi kan hålla oss från att öppna den i förtid...

Kommentarer
Postat av: Stina

Andreas vill att du ska springa i trappan en stund, julstäda lite mer och att sätta igång lite bakning. :)

Här handlades det också på Jula före jul och det förgyller (?) nu vårt arbetsrum..... 8 meter bilbana...

2008-12-27 @ 20:33:54
URL: http://stinur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0