"Nördvarning?" eller "det där med rabatter..."

KappAhl har 25% på hela sortimentet men den enda baktanke jag hade när jag lyxade till det med central parkering och allt var egentligen att inhandla ett par långkalsonger åt Mattias (hade övertalat honom att betala dem själv, bara han inte ständigt går runt i mina lite för tighta, lite för tjejiga med lite för mycket grå målarfärg på... ni fattar) men 730kr fattigare var det med en hel del mer än bara ett par långkalsonger som jag gick därifrån. Slutsats: dela inte konto med en höggravid kvinna som mer eller mindre medvetet "boar", som är kåt på rabatter och som just fått lite extra pengar in på kontot (fast Mattias är ännu lyckligt ovetande om mina inköp).

Iaf, nördigt eller ej, men till viss del kan det ju vara kul att matcha sina barn...



...men känner jag istället för att inte göra det så finns ännu en body till lillebror att välja på...



...och tröja till storebror...


...och jeans då förstås.
Sist men inte minst så har vi nu chansen att passa på att matcha underkläder alla tre innan lillebror tittar fram, haha!



Nu ska jag passa på att vila lite för efter att ha tentat i nästan fyra timmar är jag egentligen helt slut, och dessutom har Mattias möte på jobbet så jag är ensam med Mio, paketinslagning (åtminstone Mio ska få sina kläder som julklappar) och nyaste numret av Mama hela kvällen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snyggt!

Blir alldeles för shoppningsugen när jag ser det där!

2008-12-11 @ 14:50:01
URL: http://perfectbynature.blogg.se/
Postat av: Catherine

Snygg stjärntröja du köpt i svart och rött. Nathalie har en likadan.

2008-12-11 @ 17:36:27
Postat av: Stina

What?! Hur har jag kunnat missa 25% på allt?! Har de så en längre tid eller?

2008-12-11 @ 20:00:04
URL: http://stinur.blogg.se/
Postat av: Marianne

Det är alltså gravid man ska va för att orka shoppa:-) Jag kom hem tomhänt....

2008-12-11 @ 20:09:26
Postat av: Stina

Jag håller med, det brukar vara mycket "tantigt" men barnkläderna är toppen! Känner att jag är lite shoppingsugen nu... :)

2008-12-12 @ 19:23:59
URL: http://stinur.blogg.se/
Postat av: Ullis

jätte fina kläder, älskar ju när de är sånna stjärnor på :-)

2008-12-12 @ 21:17:21
URL: http://lindgren-jonsson.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0