När andra går på skidskytte...



...och blir "fan of the day" (min smått nördiga pappa) så går jag istället med familjen på stan, har en helkväll med min "man" och åker sedan och hälsar på hos mina föräldrar.

Är riktigt nöjd med den bruna klänningen som jag impulshandlade på GinaTricot i Sundsvall i tisdags men jag är rädd att den inte kommer att sitta lika snyggt när jag "kalvat" så jag ska passa på att använda den så mycket som möjligt innan. Precis tre veckor kvar till BF idag och med tanke på hur dåligt jag sov i natt (fick återigen ställa mig upp för att lyckas med vändningarna) så hoppas jag att alla som gissat på januari har fel! Men för klänningens skull så kan ni ju få ha lite rätt ändå...

Listan just nu:
25/12 Mattias
26/12 Marianne
28/12 (BF) Andreas
29/12 jag
30/12 Viktor
31/12 mamma
1/1 August
2/1 Joel
3/1 Stina och "A"
4/1 Julia
6/1 Ulrika
7/1 Klara

Stadsbesöket igår resulterade i alla fall i att alla julklappar jag tänkt köpa är inköpta. Sedan kan det ju alltid hända att jag får lust eller ekonomi till något mer men skulle jag istället hamna på förlossningen så behöver jag ju inte sörja (ett stressmoment mindre men förlossningen är nog långt borta ändå). Mattias mötte mig lika tomhänt där på gågatan som jag lämnat honom men sånt har hänt förr och jag tänker inte fråga efter hur det gick (men jag kommer att bli riktigt grinig om hela julafton förlöper lika tomhänt...). Vi hade sedan barnvakt igår kväll och passade på att äta ostört på Eastern, det blev mycket friterat och mycket gott! Åkte sedan hem och såg filmen Skuggspel där Jude Law gjorde sig bra men i övrigt var det inte mycket att hurra för tyvärr. Somnade tidigt och gott, vaknade också tidigt och inte fullt lika gott, slog in resterande julklappar medan M sov, åt frukost framför julkalendern och åkte sedan till mamsen och här är jag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0