Lurade (?)

Om någon (har fått vissa sms med sådana antydningar) trott att jag fött så är det fel. Har helt enkelt bara haft en dag utan möjlighet (eller skydlighet - fast i nuläget känns det ändå nästan så) att blogga. Istället återstår nu bara 15 sidor innan jag åtminstone läst igenom all kurslitteratur en gång och det känns mycket bra med tanke på de oundvikliga dagarna som kommer att "gå åt" till annat.

Mattias mår bättre så nu ska jag tillbringa en stund på stan med honom, Mio och svågrarna.

Bara drygt 36 timmar kvar av detta år nu, spännande att se om lillebror blir en -08:a eller -09:a! För varje timme lutar det ju mer och mer åt det sistnämnda, men man vet ju aldrig... Jag satsade ju iaf på fel datum.

26/12 Marianne
28/12 (BF) Andreas
29/12 jag

30/12 Viktor
31/12 mamma
1/1 August (som första bebis) och pappa
2/1 Joel
3/1 Stina, "A" och Mattias
4/1 Julia
6/1 Ulrika
7/1 Klara

Kommentarer
Postat av: Catherine

Du måste nog blogga för att hålla oss som längtar att se lillbebisen i schack. För nu är det lika spännande som att vinna högsta lottovinsten.

Vad duktig du varit med litteraturen. Jag har bara läst två böcker klart. Får sätta fart med Hilmarboken nu.

2008-12-30 @ 12:05:52
Postat av: Stina

Riktigt spännande är det nu! Jag förstår dig dock om du inte orkar blogga, det är ju väldigt tärande att gå omkring och vänta när man vet att det kan hända när som helst. Och folk som frågar ideligen hur det går. :)

2008-12-30 @ 14:03:26
URL: http://stinur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0