Kul?

Att inga bloggar uppdateras nu när jag för en gångs skull har möjlighet att läsa (stunderna hemma då vi har tillgång till internet blir allt färre och av någon konstig anledning tycks Mattias alltid ha företräde till dem) och att jag nyss insåg att jag kommer att ha fyra heldagar efter varandra i Sundsvall i slutet av januari. Har ju ingen aning om vilken "typ av bebis" vi får men oavsett så känns det ganska uteslutet att låta Mattias husera ensam med både bebisen och Mio hela dygnen så länge (som man känner sig själv känner man andra). Kanske vore det läge att bjuda hem studiegruppen någon av de kvällarna om jag ändå ska pendla från Böle...

Anmälde Mios sjukhusvistelse tidigare här i veckan till försäkringsbolaget och nu visar det sig att vi (Mio) får ut 1432kr för det, inte så dumt. Nu ska jag gå och väcka sonen så att han hinner "mojsa sig" innan mamma bjuder på kyckling!

Kommentarer
Postat av: Malin!

Jag är i alla fall uppdaterad idag! Både på min och din blogg.

Ska försöka få upp några schyssta bebisbilder på mig själv också. Jag har ju inga egna barn att visa upp ^-^

2008-12-07 @ 21:55:28
URL: http://oswil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0