Igår var det vackert...


...även om det inte riktigt ville framgå när jag gav mig på att dokumentera det med kameran. Nu har det kommit så mycket snö att det är omöjligt att tänka sig att jag använde bilen för bara någar timmar sedan. Nog för att jag också vill ha en vit jul men vita hjul klarar jag mig utan och nu tycker jag att det räcker! Att dagen aldrig riktigt ljusnar gör mig så trött så jag tror att jag ska gå och lägga mig en stund innan jag orkar ta itu med några fler lagtexter, och när jag sedan gör det så krävs gissningsvis en del kaffe till... Lägger ut en bild på bodyn jag inte kunde låta bli att köpa till lillebror på rea för 29.50 på Lindex i lillänge förra veckan också. Denna graviditet (skyller iaf på den) har gjort mig riktigt "rabattkåt" och det är nästan inte längre roligt att gå på stan (eller ens Ica) om man inte kan fynda 3 för 2 eller har kupong på något eller liknande, och det har inte ens något med hur min ekonomi att göra!


Kommentarer
Postat av: Stina

Den där bodyn är så gullig!!

2008-12-09 @ 15:42:08
URL: http://stinur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0