Har lite svårt att fatta att jag redan är i v 39 (38+1 för att vara exakt).

Det är inte längre bort än nästa söndag som det utpekade datumet för lillebrors ankomst är. Jag tycker att det var nyss som Mio var sådär yttepytte men tittar man efter så är han ju alldeles för stor för att ligga på skötbord och annat sånt där bebistjafs! Fast att han skulle vara för stor för blöja öht är ingenting han vill kännas vid... det kommer väl i sinom tid antar jag. Han har börjat säga spontant att han "ilskar mamma" och både jag och Mattias blev alldeles överfyllda av stolta föräldrakänslor när han nu ikväll lekte för sig själv och samtidigt sjöng flera rader ur "tipptapp".

Har haft ganska mycket spontana sammandragningar idag och känner jag efter väldigt, väldigt väl så kan jag ana en mycket svag mensvärk nångång då och då men ingenting är regelbundet och ger mig inga förhoppningar om att julklappen ska komma för tidigt tyvärr. Fast för säkerhets skull så har jag drabbats av ladda-batteriet-till-kameran-noja för jag vill ju inte missa chansen att få allt på bild (inte allt) utifall att...



Nu ska jag försöka hinna uppdatera husbloggen lite innan jag ska ta itu med disken och allt det där som kallas skönhetssömn och som det bara tycks krävas mer och mer för att uppnå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud, vad spännande......... :-)) Ska bli så kul.

2008-12-15 @ 20:39:50
Postat av: Stina

Ååå vad jag blir nervös! Sammandragningar och mensvärk....iiiiih! :o)

2008-12-16 @ 14:59:30
URL: http://stinur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0