Har ju bara ett barn än så länge...






...så jag ger honom all min kameras uppmärksamhet. Att han dessutom är så väldigt snygg i ännu fler av sina nya kläder och i mitt halsband gör att det känns ännu bättre att publicera honom. Jag har exprimenterat med kameran också efter att syster Klara tipsat om att bilderna utan blixt blir bättre om iso-talet är högre, så de första är bilder med vanliga autoinställningar och de sista är manuella, så gott det går på en digital kompaktkamera.

Nu har karln min och motivet på bilderna knatat iväg på det numera kallade ex-jobbet för att hämta en bil och lacka en motor så jag bör väl passa på att plugga lite ostört...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0