BF -10

Har ändrat tänk (eller försöker åtminstone). Ska leva som jag lär och som blivande rehabvetare lär jag mig ständigt att se helheten, fokusera på det friska och hur viktigt med är med motivation så nu är läget detta: jag har inte tid att föda barn innan jul, jag har köpt lakritsstång för att koka kola, jag har böcker som måste läsas och vänner som måste ses, och vad är väl egentligen några dagar hit eller dit av alla de dagar jag hittills levt utan barn och sedan med ett?! Ska vara fullt sysselsatt hela kvällen med julstädning, blomvattning, sängklädsbyte, disk, matlagning, mm, mm...

BM-besökskonstateranden:
Min vikt: 69 (+11 sedan inskrivningen)
Mitt blodtryck: 107/63
SF-mått: 37cm, något närmre det övre strecket än medel på kurvan.
Bebisens ♥-ljud: 140 slag/minut.

Nu vill Mio titta på kort på "Ajvi" (Arvid, från Stinas blogg som jag visade honom häromdagen) som en gång för längesen var den lilla kille som för en dag låg i rummet intill på BB, fast det visste vi ju inte då.

Kommentarer
Postat av: Sara

:) Du vet hur du ska göra mig glad!



Ok, jag ska gissa.. hmmm.. 10 dagar kvar, borde betyda att BF är den 28e.. Jag är kaxig o säger att bebisen kommer -09! :)

2008-12-18 @ 19:25:07
URL: http://mammasara.blogg.se/
Postat av: Stina

Vad roligt! Arvid brukar vilja se kort på Mio på din blogg också, eller om vi kollar i album.

Ja tänk att vi låg i salarna bredvid varandra, det är himla coolt! :)

Tack så mycket för det fina julkortet!!!

2008-12-19 @ 17:23:00
URL: http://stinur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0