Har åter igen fått lyssna på lillebror

V 37+1 (i vecka 38) och nytt barnmorskebesök "avklarat".
Slapp bli stucken, vare sig för blodprov eller akupunktur. Är glad att hon inte ens frågade hur det är med fogarna för ur den synvinkeln så hade en ytterligare omgång verkligen behövts, men efter att ha sett en del närgångna bilder på akupunkturnålar på tv imorse så är jag ändå inte särskilt motiverad.

SF-måttet ligger nu på drygt 36 (38 med Mio men då hade jag så många olika BM på slutet som mätte olika) och det är fortf lite över medel.
♥-slag/minut: 148
Blodtryck: 118/65
Min vikt: 69
Hon skrev en sammanfattning till förlossningen om att jag är "öppen för förslag" och att jag hoppas att det ska gå lika bra som förra gången, samt lite om hur det gick då. Hon skrev även att jag inte ska amma så jag hoppas att jag slipper förklara det om och om igen nu (har hört att de kan vara ganska griniga över sånt därborta). Bokade in nya besök nästa v, den 29:e och den 5:e januari, men åtminstone det sista hoppas jag få slippa!

Lillebror är fortfarande mest bara "lillebror" eller "bäsen", kanske kommer vi inte på det rätta namnet förrän vi får träffa honom?! Viktor, Nilas, Lasse och Jonathan ligger bra till men inte tillräckligt bra för att något av dem ska kännas självklart.

Nu ska jag ta tag i denna dags planerade studier, tentan närmar sig men jag tycks ha tappat intresset och önskar mest att den vore nu så jag kan gå vidare. Kunskaperna kan ju alltid bli fler och bättre men jag vill tro att jag skulle fixa den ändå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0