Annandag jul

(Riktigt tråkig rubrik och jag har inte ens någon ursäkt för det.)

Ännu ingen bebis men gissningarna är nära nu och BF lika så (söndag). Letar med karta och kompass efter tecken på att förlossnningen ska starta men ännu går jag bara bet. Försöker hålla igång med annat för väntan blir ju så väldigt lång annars så jag tvättar bebiskläder, läser om konflikthantering och sjunger med Mio de ca fem sånger som han kan nästan utantill, om och om igen. Försöker även att få Mio att förstå att om man lekt med bilar en stund så får man städa ihop dem i dess låda igen innan vi kan ta fram "klossarna" (duplot) istället, det går hyffsat men så har det bara gått någon timme sedan jag införde det systemet också...

Gissningslistan:
26/12 Marianne
28/12 (BF) Andreas
29/12 jag
30/12 Viktor
31/12 mamma
1/1 August (som första bebis) och pappa
2/1 Joel
3/1 Stina, "A" och Mattias
4/1 Julia
6/1 Ulrika
7/1 Klara

På återseende.

Kommentarer
Postat av: Marianne

Ja men det är ju drygt 10 timmar kvar av min gissning, vad vet man.... kanske 23.58?

2008-12-26 @ 13:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0