Hittar inte de rätta orden och kommer aldrig att bli bra som varken fotograf eller motiv.



 Har sovit jättedåligt med både känningar av foglossning i blygdbenet och den "vanliga" värken i magen och ljumskarna men efter att med Sandra, Johan och barnen ha promenerat för första gången på så länge så var det nästan värt det! Vill så gärna kunna fortsätta att röra på mig och inte bara för blodtryckets skull. 

I Sandras blogg finns en bild på Mio som potentiell storebror som ger Alvin nappen och en på mig som potentiell tvåbarnsmamma. Övning kanske ger färdighet eller nåt, men eftersom Mattias kommer att få dra det tyngsta lasset så har jag inte brytt mig om att fundera på hur det ska gå.

Har bakat en kaka men eftersom jag oftast använder ugnen till korv eller pommes frites så höll den på att bil bränd då jag av gammal vana ställde temperaturen på 250 grader... hoppas att den ska gå och äta iaf för jag har promenerat i regnet för att köpa ägg.

Går alla barn igenom en fas då de frågar "gö ju mamma?" minst en gång i minuten trots att de mycket väl ser att man tex sitter och äter? Eller är det bara jag som får tålamodet testat genom sånt som egentligen är ganska sött?

Fyndade förutom t-shirten på korten ovan även ett par skor på Triconor med 70% rea.

 

Kommentarer
Postat av: Stina

Hehe, Arvid är likadan - ibland tror jag att jag ska bli tokig!! :)

Ses imorgon!! :)

2008-08-27 @ 12:37:34
URL: http://stinur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0