Nybadad men inte längre naken

Böle då då. Har tagit mitt första bad på flera månader (har ju knappt varit här i sommar) och det var både vad jag och foglossningarna behövde. Ironiskt nog så fick jag akupunktur igår men avsade mig fler behandlingar på ett tag eftersom vi ska vara här och jag dessutom mår mycket bättre i fogarna - men det var innan möhippans rännande på stan och innan dagens ihopskruvning av spjälsäng och städning av skräpiga golv. Sitter nu med laptopen hos svärisarna och nallar internet medan Mattias sitter vid deras dator eftersom de själva åkt på semester just idag.

Mio har fått sällskap i sitt rum av lillebrors spjälsäng även om den mest kom fram för att vara en förvaringsplats för vagnens liggdel och bilstolen tills vidare. Mitt i all längtan så blev det dock inte bättre än att jag nu packat upp alla Mios "gamla" kläder i storlek 56 och 62 så att de ligger i byrå och garderob och bara väntar. Eftersom Mio är född på sommaren så behövs komplettering av tjockare tröjor och strumpbyxor (och känner jag mig själv rätt så kommer jag nog att hinna skramla ihop en del annat också... Det är ju trots allt nästan fem månader kvar). Jag hoppas att  vi hittar något litet och sött åt honom redan imorgon då IKEA- och Birstabesök väntar. Mio ska få ett storpojketäcke och något snyggt påslakanset, själv har jag insett att väntan på att jag ska växa i de gamla mammabyxorna kommer att bli alltför lång samtidigt som få av mina vanliga byxor numera passar så jag ska försöka hitta mig något att ha däremellan. 

Några bilder från möhippan för min underbara Anna igår då (men "sidan kan inte visas" så det blir inga fler):


Kommentarer
Postat av: Carro

Vad häftigt med datumen=) Hälsa och gratulera=) Hur går det med bebismagen? var det en lillebror?

2008-08-06 @ 01:24:34
URL: http://mrshanning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0