The fynd!

Hade sån tur att när vi i torsdags fick konstaterat att det bara rör sig om en bebis även denna gång så kollade jag blocket efter en babytravel kombivagn och fick träff direkt! I rätt färg och dessutom prissänkt! Liggdelen använd i 4 månader och sittdelen inte alls, så idag har vi varit och hämtat den och den bilstol av samma modell som den vi hade till Mio som samma säljare också tillhandahöll för en billig penning. Vagnen kommer att få fungera som sittvagn till Mio under resten av sommaren och hösten för efter att ha svurit över hur foglossningen knappast blir bättre av allt knixande med den fyrhjuliga vagnen så har jag fått min vilja igenom. (Vagnen är inte dubbel på bilden, det är bara spegeln som förvillar.)

  

Känner även att jag måste lägga ut en bild på Kristoffer från gårdagens svensexa (utan att ha frågat om lov)...


Kommentarer
Postat av: Stina

Snygg vagn!

2008-08-04 @ 16:37:10
URL: http://stinur.blogg.se/
Postat av: Sandra

Snygg! Kul att kunna fynda till bra pris sånt man ändå tänkt köpa.

2008-08-04 @ 16:45:32
URL: http://perfectbynature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0