Ser mig i spegeln, det är en dålig dag

Huvudvärk på väg och internet går segt (men igår kväll lyckades vi behålla den trådlösa uppkopplingen från svärisarna och ända hem till vårt vardagsrum!). Det har regnat och är blött, jag har halkat med bilen och gjort djupa spår i gräsmattan. Håret är enormt torrt och strävt efter att jag slipat i köket och bara borstat bort det värsta dammet efteråt. IKEA:s köksplaneringsprogram är inte uppdaterat och varken utbud eller priser stämmer. Suck...

Dagens bästa? Det skulle väl kanske vara att jag vägde mig i morse och fortfarande ligger flera kilon från inskrivningsvikten jag hade när jag väntade Mio, vetskapen får mig knappast att känna mig snyggare än vad jag gjorde då men det gäller väl att se det positiva? Datorn hängde sig förresten mitt i meningen alldeles nyss så det är verkligen inte min dag...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har viktnoja! Ska du vara gravid och inte väga mer än mig ;-)

2008-08-21 @ 19:34:50
URL: http://perfectbynature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0