Lika som bär, vilka bär som nu är mest lika...

Hade till och med ställt klockan för att inte missa säsongens sista avsnitt av "det sociala spelet" - mitt första nånsin, eftersom både Jonas Gardell och Kristoffer Appelqvist skulle medverka, två av mina topp-5. Den sistnämnde hade skaffat svarta, rektangulära glasögon och vem liknar han inte? Jo: 

  
  
Tyvärr hittade jag ingen bild med glasögonen på men vissa likheter går ju att ana ändå och resten är väl ganska lätt att gissa sig till?!

BIlder hittade här och här, om någon skulle bry sig...

Jag är tillbaka i stan igen och alla älskade krukväxter ser ut att må gott. De nygifta har varit och hälsat på och jag har fört över av den tacksamma lönen (för en annars fattig student) till både ett och två andra konton. Under hösten ska det förutom allt med anknytning till kök också inhandlas nya vinterdäck och en tvättmaskin (och helst även tumlare) och eftersom jag är av typen att jag spenderar av vad som finns så ligger sparkapitalet säkrast någon annanstans. Nu närmast ska pengar spenderas på kurslitteratur så det är väl lika bra att få det gjort...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi ses i morgon =) Om ni promenerar hit kan vi göra sällskap tillbaka sen för vi ska till Johans mamma på middag.

2008-08-25 @ 12:08:37
URL: http://perfectbynature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0