Jag slutar imorgon, så vad fan?

Bloggar på arbetstid.

Winnerbäck var underbar, såg inte ett skit men stämningen och de vackra texterna till mareld, stockholms kyss, elegi, hugger i sten, om du lämnade mig nu och tvivel, mfl träffade alldeles rätt och det kände nog alla utom recencenten från ÖP (som jag för övrigt tyckte mig se gåendes från området efter bara några låtar) som var där. Trots att jag kom hem vid 23 så har detta varit den tröttaste arbetsdagen på hela sommaren, kanske är det vetskapen av att det imorgon tar slut som gör det.

Ensamkväll ikväll som det verkar så jag ska passa på att vända på sängen så att min sida hamnar utåt och gör det lite lättare för den strandade valen att ta sig ur den nattetid...

Kommentarer
Postat av: Stina

Du gör rätt i att blogga på arbetstid. :)

2008-08-02 @ 18:53:01
URL: http://stinur.blogg.se/
Postat av: Klara

Syster, det kallas deadline, det som gör att recensenter ofta måste gå efter mindre än halvtid.

2008-08-03 @ 10:27:25
URL: http://imissyouimpregnant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0