"If I used to love you, it ain´t nothing like I´m loving you now"

Mattias har sovit borta i natt, eller hemma eller vad man nu ska kalla det. Vi har iaf sovit i varsitt av våra hem och även om jag sovit lite bättre nu när jag kunnat ta den plats och det täcke jag vill så får jag nog vänja mig vid att det där med att ligga bekvämt är över för ett tag. Messade med hon som väntar bebis tre veckor efter oss och hon kände sig lika drabbad hon.

Spelar Kents senaste som ett alternativ till att låta tv:n stå på och det är alltid lika kul att välja Generation Ex och se hur förvånad Mio blir över att jag inte verkar bry mig om att det ringer - för det gör det ju inte, men det är annars min ringsignal på mobilen just nu.

Börjar bli less på detta regnande nu, te gör mig så onödigt kissnödig och jag inbillar mig att det är vädret som gör att kroppen känns så öm och orkeslös. Har iaf varit på dagis för att lämna täcke, filt, stövlar och extrakläder inför måndagen och där lekte de utomhus, ännu ett skäl till varför jag aldrig kommer att bli "dagisfröken".

Nej, nu väntar ugnsstekt korv med massor av ost och stuvade makaroner till, mums! I eftermiddag ska jag äntligen få snusa på Stinas lilla Johanna också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0