Fredag idag då. Sista officiella semesterdagen.

I Stinas blogg finns bilder från gårdagens besök, Johanna är så söt, tänk att Mio varit så liten en gång - och att lillebror kanske blir det om ett tag. Fortfarande återstår massor innan vi vill att han ska komma (ett helt kök och nästan en hel skoltermin bland annat) men tiden kommer nog ändå att kännas alltför lång om alla dagar ska vara fyllda av foglossning i blygdbenet (men fogarna i ryggen har jag inte känt av på flera veckor!), och svårhanterliga ljumskar. Det finns så mycket jag vill kunna göra och så mycket som jag inte kan låta bli att göra ändå tyvärr. Men, men, allt kan ju vara för sista gången och de mysiga stunderna när bebisen slår sina volter vet jag att jag kommer att sakna så det är väl bara att försöka acceptera att var stund har sin charm.

Jag har spenderat dagen med att sy ett lapptäcke till lillebror och nyss bryggt mig kaffe hos Bertil (som Mio numera kallar för "Ärtis") eftersom Mattias ändå är här och skruvar i hans traktor just nu. Tror att vi ska ta våra ingredienser till middagens tunnbrödsrullar hit också sedan för ännu har vi ju varken mer än en spisplatta eller diskmaskin... sedan återstår att se vad helgen har att bjuda...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0