Efter en dag av shopping

Sitter i mysbyxor och med en början till fransk manikyr på naglarna för första gången sedan studenten vad jag vet (men ska ens bästa vän gifta sig imorgon så kan man ju kosta på sig sånt, har även en ansiktsmask som ligger och väntar). Väntar på att M eller hans bror ska vakna så att vi ska kunna välja ut någon film att slå oss till ro vid för en stund. Hittade ett par mammajeans på HM i Sundsvall igår och trots att de var dyra har jag dem alltså inte på mig... fast mest för att inte töja ut dem nu när vi lever med sparsamma tvättmöjligheter ett tag. De sitter snyggare än jag trodde att mammakläder kunde så jag hoppas på att kunna ha dem resterande 20 veckor! HIttade även en tunn vit kofta på vero modas slutrea för 65kr med knappar enbart över tuttarna så i den ska magen kunna växa mer än fram till imorgon. Har även inhadlat plåster så att de vita skorna jag fyndade för några veckor sedan ska kunna bäras men det bästa av allt var att besöket på Cubus igår resulterade i en brun, jättemjuk och lurvig björnoverall till bebisen med fleecefoder och öron till och med! Att fota den kan inte nog beskriva hur mjuk och mysig den känns så jag hoppas att bebisen inte växer ur storlek 62 i första taget...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du väntar ju nr 2. Jag har långt kvar tills dess och du hinner komma i form långt innan. Men du är ovanligt smal nu så det kommer nog gå i en väldans fart när nästa år börjar.

Ni måste ta och komma hit och hälsa på när ni kommer tillbaka till stan.

Hoppas ni får det trevligt på bröllopet!

2008-08-07 @ 18:47:17
URL: http://perfectbynature.blogg.se/
Postat av: Carro

Hoppas det blir bra med bröllopet imorgon då=) bebisen kommer bli toksöt i björnoverallen förstås =)

2008-08-07 @ 19:34:11
URL: http://mrshanning.blogspot.com
Postat av: Sara

Vill se kort på din bröllopsklädsel sen! :) Så får du komma o fika leftovers sen om du vill! :)

2008-08-07 @ 19:36:59
URL: http://mammasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0