Bride to be

Möhippan för Anna avklarad. Hon blev vid 11-tiden hämtad och fick sy sig en egen kreation att bära för resten av dagen med kravet att minst 20 av alla de tyger vi letat fram skulle användas, hon lyckades och blev över förväntan snygg (bilder kommer!). Sedan bar det av ner på stan där hon fick klippa kalsonglappar (tvättråd), samla in äktenskapsråd från äldre människor och sälja kondomer för att få ihop pengar till den kofta hon tidigare pratat om att hon ville ha, i snitt såldes de för 9kr/st men vad gör man inte för den goda sakens skull?! Alla uppdrag lyckades och hon fick sedan skriva en dikt till sin blivande man som vi spelade in och ska spela upp för honom vid tillfälle. Mycket skratt och (för henne) alkohol men också hot om att vi nu satt ribban (eftersom hon är den första av vännerna ut till giftemål) och att det bara kommer att bli värre för den nästa (och gissa vem som ligger "bäst" till... De andra drog sedan vidare mot Bodaborg men jag avstod och istället ska här nu packas inför de tre veckorna i Böle som startar imorgon. Jag har under dagen insett att Han med stort H bland annat är just Han för att jag alltid längtar efter att få dela de upplevelser jag upplever utan honom med honom. På återseende!


Kommentarer
Postat av: Carro

När gifter dom sig?

2008-08-05 @ 14:33:17
URL: http://mrshanning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0