Veckans första och "med största sannolikhet" sista måndagseftermiddag

För ett tag sedan insåg jag att reklamen under det senast skrivna inlägget kopplas till vad man skrivit om. Idag har min blogg (jag har den som startsida för att Mattias inte ska glömma att läsa - och för att se om jag fått nya kommentarer förstås) en reklam för försäljning av traktorer från konkursbon och en för Mio möbler. Kollar jag tex Sandras blogg finns en reklam för hur man går ner 6 kg på 14 dagar och en för Lundmyr of Sweden (bebiskläder)...

Det var en liten parentes bara.

Med en kvart tillgodo har jag nu klarat av dagens mål - att ta mig igenom en bok om hur man planerar, utformar och analyserar enkäter. Imorgon och på onsdag blir det grupparbete på skolan och på torsdag ska jag på anställningsintervju angående sommarjobb igen! Denna gång är det ett serviceboende här i stan.

Vår bil lade sig på tjursidan igår och någon del som börjar på s (minns inte men det var något som gör att den i stannar på tomgång just nu) ska bytas tidigast imorgon så det blir promenad till dagis i det vackra vädret. Sedan kommer bror Joel och barnvaktar för "vi vuxna" ska äta på Eastern. Det började med en tanke om att utnyttja biobesöket som M gav mig i födelsedagspresent, sedan kom vi på att vi kunde lyxa regält för att sedan inse att det kanske inte går några bra filmer... så just nu lutar det bara åt middag men det innebär ju bara att ett biobesök ligger och väntar framöver!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0