Suck och pust

Det jobbigaste med några dagar av vanligt (eller kanske mer ovanligt nu för tiden) socialt liv med "riktiga" människor är att det är så mycket bloggläsande att ta igen när man åter sjunker ner i det vardagliga men ändå vill hålla sig någolunda social. Ikväll är det ju både Barnmorskorna och dubbla program med Björn Gustafsson och dessutom finns förhoppningsvis en älskling som vill kramas lite. Jag skippar helt enkelt bloggarna och spelar ego för en stund. Den nya kursen verkar dessutom kräva varje sekund av det som kallas dagtid så jag får se om jag har tid att komma ikapp.

So long

image775
Hittade förresten en bild på mamma, pappa, mig och Klara, tagen för över tjugo år sedan. Tiden går...

Kommentarer
Postat av: Klara

jiss så härlig! Skippa tvn så hinner du mer.

2008-04-02 @ 21:29:11
URL: http://imissyouimpregnant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0