SommarSommarSommar

Har (äntligen) fått mitt schema inför sommaren. Från den 9 juni tom den 3 augusti har jag det jag gör, fast det är ju det jag vill! Yranveckan, sista arbetsveckan, innebär 7-16 alla dagar utom torsdagen då jag är ledig och söndagen då arbetsturen förskjuts en halvtimme bakåt (= börjar 6.30). 1 månads vila på det sedan... Dessutom ska vi ju till Gotland en vecka i mitten av arbetandet så det behöver ju inte bli så sövande (ett försök till att övertyga mig själv, jag som sovit middag så gott som varje dag den senaste veckan). Lite Kent och Winnerbäck ska jag iaf försöka lyssna på, om det så ska bli halvsovandes i bilen...

Mio har somnat men jag har kommit av mig i pluggandet. Satt i solen en stund medan Mio invigde sina fejk-foppa och sprang tvärt över grannens altan. Någon matlust hade han dock inte men jag är helt inställd på att han ska vara frisk till på söndag när det ska bli nytt försök till dejt med Stina, Carro och barnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0