Lördagskväll och lite till...

image790


   

För första gången har jag bevittnat inkoppling av ljudet till högtalarna från en Blaupunkt i en Zetor. Lite roar barnen och jag var väl barnet just då... Hittade både helljuset och tutan!

    
(Och Bertil om du vill stjäla bilder till din dåligt uppdaterade bilddagbok så varsågod! Motivet är ju ditt!)

Resten av helgen i bilder.

         

Min vackraste Lovis fyller förresten 5 år just idag! Grattis också till Anna-Karin som fyllde 18 år när Lovis föddes och därmed också fyller år idag...

image811
En skäggig kvist på en promenad jag tagit.

Nu väntar fika med stans hetaste karl!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh vad fin design du har nu =)

2008-04-07 @ 09:31:53
URL: http://perfectbynature.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0