JA, DET ÄR EN TRAKTORJÄVEL TILL!

Det är bara en tanke men efter att ha kommenterat att "ja, det är en traktor" med snäll och pedagogisk röst de senaste 30-40 gångerna som Mio pekat på dem i sina böcker så börjar jag bli smått less. Särskilt när jag själv sitter bredvid och försöker plugga lite samtidigt som både tv och dator står på...

Det var alltså sjukdom på g igår för termometern visade på 38,8 när Mio gick till sängs. Det är nästan skrämmande vad snabbt man (jag) glömmer att det fanns en tid då man matade flera gånger varje natt nu när han så gott som alltid sover hela nätterna igenom, förutom i natt då, då jag som i dvala fick i honom mjölk några gånger. Idag har jag gjort misstaget att dämpa febern med alvedon så Mio lever numera som om han vore frisk, full fart med andra ord. Om några timmar när alvedonen gått ur kroppen kanske jag kan få lite läsro igen...

Det blir majbrasa vid Hanneforsbron ikväll.

Och till syster Klara; jag vet att mitt liv är din värsta mardröm men jag stortrivs och är en stolt Svensson. Skulle bara känna mig vilsen i en storstad utan en fast hand att hålla i från första stund. Det är otroligt vad olika syskon kan vara men vi är levande bevis på det.

Kommentarer
Postat av: Marianne

Ja visst kan man bli less på traktorjävlar ibland, men rätt som det är bryter de av med en dumper eller nåt.....

2008-04-30 @ 10:30:11
Postat av: Klara

Alltså det var lite sarkasm, och ditt liv är INTE min värsta mardröm (som förövigt är ett liv man inte trivs med, vilket du onekligen verkar göra). Håller dock med om att vi är olika, men det är väl fanimig bara tur.

2008-04-30 @ 11:12:02
URL: http://imissyouimpregnant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0