I mitten av en förtjänt fikapaus



I Sundsvall hittade jag dessa klänningar, tror att den blommiga bland annat ska bäras på mammas 50-årsfest.



Den nya frisyren, mera page (det blev ingen självutlösare utan det räckte med höger pekfinger). Framifrån är håret som sagt bara lite kortare men bakifrån är det mer klippt än lite - kanske tillräckligt för att slippa den där envisa morgontrulsen?!



Min fina, fina Mio.
Marianne, känner du igen däcket på sista bilden?
Ledtråd: från en bok om och i form av en grön traktor.  
Är det förresten bara jag som tycker att Mio blivit mer lik Mattias?

Kommentarer
Postat av: Marianne

Visst känner jag igen hjulet, det tillhör en grön traktor, tyvärr vet jag inte årsmodell och antal hästkrafter.....
Appropå bröllop, så har jag varit smakråd på brudklänningsprovning idag.....

2008-04-03 @ 16:19:37
Postat av: Klara

Jättefin frisyr, snyggt klippt där bak, ser ut att falla fint. Min syster har beckhams frisyr! ska jag skriva över gator och torg.

2008-04-03 @ 17:50:30
URL: http://imissyouimpregnant.blogspot.com
Postat av: Stina

Wow vad snygg du är i håret!! Och vilka fina nya kläder!!
Vi måste ses snart, jag har tänkt maila flera gånger från jobbet men det blir aldrig av. Vad sägs om att vi strålar samman och åker till Carro någon lämplig dag? (om hon vill förstås ;)

2008-04-03 @ 18:21:55
URL: http://stinur.blogg.se
Postat av: Marie

Tackar tackar! Trist att inte du kunde komma... Hur går det med allt pluggande? Kram

2008-04-03 @ 21:57:06
Postat av: Sandra

Åh vad snygga klänningar (avis)!!
Och håret ser jättesnyggt ut!

2008-04-03 @ 22:32:55
URL: http://perfectbynature.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0