I höstas fick min cykel punktering

Jag hade väl inte precis tänkt mig att den skulle laga sig självt av att stå i förrådet över vintern men idag har iaf mitt ♥ börjat laga den! Imorgon blir det nog en cykeltur (på cykel med skön sadel) till skolan igen! Såvida det inte snöar inatt igen... Vill förresten måla om cykeln som faktiskt är äldre än bilen nu, i limegrönt kanske? Det känns så jobbigt mycket att maskera bara...

Riktigt fulländat är dock inte projektet  punkteringslagning ännu för jag tog däcket och räcerbilen till raggarn för pumpning men fick aldrig däcket att fastna kring fälgen som det borde så det blir att låta den bättre hälften ordna med det med. En biltur blev det ju iaf och med asfalt och nästan 200 hästar under huven så... Nästan synd att cykeln blir lagad när vi har en så rolig bil (fast M envisas med att tycka att den förra gick bättre) men lite bör man väl tänka på den kommande generationen också! Eller på ekonomin... eller den dagliga motionen... Apprå på det så har det inte blivit någon idag, chokladbollsbakning däremot, veckan börjar bra!

Kommentarer
Postat av: Stina

JA - limegrönt blir toppen!!

2008-04-16 @ 07:35:06
URL: http://stinur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0