Fjärilar i magen

Äsch, ville lägga in en bild av diagrammet där jag färgat staplarna lila men det ville inte datorn medge "bara sådär"...
Sitter i en sal i en källare på skolan medan solen gassar utanför. Kan inte påstå att jag fattar särskilt mycket av vad jag gör och borde göra. Tentan närmar sig men kanske är det vårfjärilarna i magen som gör att jag känner mig lugn och samlad ändå. Det får gå som det går och just nu är det slumpen som styr över det. Om jag visste vad jag höll på med så skulle jag kunna göra någon form av tabell med statistisk signifikans och Chi2 av det... Har för avsikt att plugga en del den kommande veckan för att om möjligt nå ett godkänt resultat men den vanliga tentaångesten har liksom inte dykt upp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0