Det kan alltid bli värre, eller?

Migrän. Det började med synflimmer när jag satt framför skolans gamla datorskärm och jag trodde att det var därför. Tyvärr blev det bara värre, jag blev yr och började få ont i huvudet så jag övergav gruppen mitt i upptakten till vad vi ska jobba stenhårt med den kommande månaden och Mattias fick komma och köra hem mig (där får man för att man var ambitiös nog och cyklade dit). Lunchen fick jag inte behålla men jag lyckades sova största delen av eftermiddagen och nu känns det bättre, så länge jag håller mig stilla... Tyvärr har det visat sig att det som gruppen sysslade med efter att jag gått inte blivit sparat och jag antar att de fortsatte skriva under min användare. Misstänker att det kan ha berott på den mystiska varningsruta som dök upp emellanåt! Det blir med andra ord en tidig morgon imorgon om jag ska hinna leka detektiv innan dejten med vår lärare.

Använder rubriken likt ett mantra men ännu har jag inget exempel. 

Kommentarer
Postat av: Stina

Stackare som har migrän! Hoppas du mår bra imorgon!

2008-04-08 @ 19:21:22
URL: http://stinur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0