Desperat (e)


Tror att en förkylning bygger bo i min kropp men det ska inte få sänka mig.
Inte vetskapen om att Mio ratade min fiskgryta med potatis och aioli utan att ens ha smakat på den...
Inte känslan av att de där godisbitarna i skåpet kan göra mig tjock heller...
för att inte tala om de godisbitar som redan ligger i min mage... 
 
Konstateranden från idag:
Det där med cykeln har löst sig mycket smidigare än genom att lacka om den - jag ska helt enkelt låna Klaras! Röd iofs, men långt ifrån solblekt grön med glapp i trampningen.
Mios vårjacka passar lyckligtvis fortfarande men nya skor ska införskaffas snarast. Adidas Goodyearkollektion lockar och till skillnad från dyra kläder som ändå spills ner eller lessnas på så vill jag gärna gå efter välkända märken när det gäller skor (iaf till honom), litar på att de blir skönast då... Kardborre ("tejpisar"), dragkedja eller resår är ett krav, inte snörning! Kan kanske kolla i Åre, fast en fot skulle ju ha varit med...
På mobilen ligger ny musik; "Logiskt" (Petter och Säkert!), "Du behöver aldrig mer vara rädd" (Lasse Lindh) och "Generation ex" (Kent) bland annat, och tv-kväll ikväll. Kanske hinns ett avsnitt av Desperate Housewives med innan dess, gårdagskvällen gav mig blodad tand igen!

Kommentarer
Postat av: Klara

Åh så mysig!

2008-04-16 @ 22:35:28
URL: http://imissyouimpregnant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0