Bara tisdag än

Så har tentaångesten dykt upp och jag önskar inget hellre än att tentan hade legat imorgon så jag hade sluppit grubbla över hur mycket mer det är möjligt att lära sig - och i så fall vad - ända till på fredag.

Har Mio för mig själv ikväll så jag planerar för en grötmiddag här hemma (orkar inte laga kyckling som tanken från början var) och en tur till McDonalds för en liten glass... Hoppas att sonen också är med på de planerna, annars har jag ju alltid ett par gratulationskort som borde bli gjorda.

Måste sända ett litet "grrr" till de som väljer att inte sätta in bild i tidningen när de fått barn också! Kollar både onsdagar och lördagar men det är sällan någon jag känner igen trots vetskapen om att de finns! Trodde att jag var den mest skygga...

Kommentarer
Postat av: Klara

Haha du är så jävla svensson!

2008-04-29 @ 22:42:39
URL: http://imissyouimpregnant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0