Även barn har sina bättre dagar

Det blev en McFlurry dajm till sist med en snäll son som höll handen hela tiden i kassakön och hela vägen ut. Vi satte oss med E14 i blickfånget och jag försökte envist ge Mio den ena skeden.
Sedan försökte jag lika envist att få honom att smaka glass från min sked, barn gillar ju glass, men hur jag än försökte så var Mio bara intresserad av att titta efter långtradare och lite grann på branen i rutschkanan. Inte mig emot iofs, jag fick ju hela glassen för mig själv!
Inte ville han åka i rutschkanan heller. Undrar om han håller på att bli sjuk eller bara hade en dag väldigt olik sitt vanliga jag...

 

Sedan han somnade har jag ägnat kvällen åt skapandet av dessa i väntan på att Mattias ska komma hem och nu börjar jag bli otålig på riktigt! Han missar ju Andra Avenyn om han inte kommer snart...

Kommentarer
Postat av: Stina

Vilka fina kort! Smart att sätta band genom blommorna!

2008-04-29 @ 21:08:37
URL: http://stinur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0