Ännu en liten paus...

"Måste" ju lägga in skorna som Mio fick igår.
Att gå på stan och "bara hålla-hand" med en 20-månaders var inte alls lika enkelt som jag tänkt mig och de vita Reebok jag snabbt förälskade mig i på Stadium (bild 1) ville han absolut inte prova och lika bra det för det bevisades efter bara en liten stund på Mattias jobb (efter stadsbesöket) att vita skor aldrig skulle behållas lika vita och fina som jag hoppats på... Det är en son till sin far som jag har men jag skulle aldrig vilja byta!

Ist'llet begav vi oss till Domus skoavdelning där det visade sig att det var sista dagen med 25% på alla skor och tack vare deras bänk för barn att mäta fötterna på så blev Mio på bra humör igen och fick själv välja mellan ett par blå och det slutliga valet (bild 2-4). Fick honom att prova två storlekar till och med och vi valde den större för de ska ju ändå brukas i ett helt halvår. Med rabatten blev det 180nånting kronor så den dryga hundring jag "sparat" av att inte köpa Reebokarna gjorde att jag slog till på att par fejk-foppa (bild 5) i storlek 26 (gympadojjorna blev i 25) men det blir nog till att stoppa papper i tårna eller låta dem ligga tills fötterna vuxit lite...

    

Nu ska här sammanfattas statistik! Z-värde, p-värde, f-värde, t-värde... Fråga mig inte för jag har ingen aning om vad de står för, vad de används till eller hur man räknar ut dem...
 

Kommentarer
Postat av: Stina

Tuffa dojor!!

2008-04-21 @ 10:41:39
URL: http://stinur.blogg.se
Postat av: Sara

Oj, har han så stora fötter?? Alicia mätte stl 23, så jag köper 24 åt henne.. tyckte DET va stort! :)

2008-04-22 @ 16:06:11
URL: http://mammasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0