ANNAt än skola

Känner verkligen att skoldagen givit så pass mycket åt grupparbetet att inget ältande ska serveras.
Istället ältar jag min barndom, slutet av den åtminstone...


I mars 1998 fyllde jag 13 och hånglade för första gången.
I maj samma år åkte jag med klassen till Norge och jag hånglade lite till.
Någonstans däremellan lärde jag känna en tjej i klassen som våren innan mig flyttat till Offerdal från Stockholm och som de utbölingar vi kände oss som så upptäckte vi på bara några dagar att vi hade så mycket mer gemensamt än så.

Nu har det gått 10 hela år sedan de dagar den tjej i klassen som hon annars hängde med var sjuk och vi som en tillfällighet började prata med varandra. Den första konversationen är inget jag minns alls men ett 100-tal foton och minnen av telefonsamtal i timmar efter skoldagarnas slut har fått mig att bli nostalgisk över allt vi gjort tillsammans under alla dessa år!

Så Anna, det här inlägget är egentligen bara för dig: bli nostalgisk med mig!





Åren har gått och vi har både pojkvänner och andra vänner fått
men jag hoppas ändå på många fler stunder för oss två!

Först och främst blir det till att jubilera i Åre på lördag...
och de bästa fotona tar jag med mig då!

(Alla foton har jag förresten fotat av från sina platser i albumen, därav plastblänken lite här och där)


Kommentarer
Postat av: Anna

Å jag blir alldeles varm i hjärtat. Och jag kommer nog bara fram till en enda sak av att se de här bilderna: fy f**n va kul vi har haft!

2008-04-18 @ 10:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0