5 år av körkortsinnehav just idag, min lägsta tänkbara ålder är uppenbart blottad...

Var lite smått grinig över en sambo som än en gång föredrog datorn framför mig, att diska eller att duscha så jag gick ut. Eftersom jag ändå hade fått med mig bilnyckeln så tog jag bilen in mot stan. Hittade en ny radiokanal som mest bara spelade Refreshments och färddatorn visade på 29.4 mil kvar innan tankning. Åkte på måfå och hamnade på Hemköp. En halv vattenmelon och ett nytt chai-te senare åkte jag hem och väl hemma var det 31.7 mil kvar till tankning, fråga mig inte hur men mycket tacksamt! Nu ska melonen smakas! (M var förresten i duschen när jag kom hem.)

Kommentarer
Postat av: Sara

Blir du borta hela lördagen? inge kalas för Mio heller då? .. :(

2008-04-16 @ 14:49:29
URL: http://mammasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0