Kära vänner

Jag kommenterar lite strött i era bloggar, räcker det för nu? och er som inte bloggar har jag iaf i tankarna och i det lite för dåliga samvetet.
Önskar att dagarna hade fler än 24 timmar och dagarna i veckan var fler än 7. När dagarna blir kväll och jag inte pluggar så vill jag helst av allt bara förenas i en stor kram med mina killar och låta det vara så. Det går nog över och om inte så får ni väl våldgästa mig eller nåt. Jag vill höra om era jobb, om jobbiga ok-kunder, se era magar växa och beundra era nygjorda tatueringar...

(Efter ca 1 minuts skrivande så blir det aktuella internet-fönstret inaktivt och jag måste klicka igen för att fortsätta skriva så om texten försvinner beror det på det...)

Tänkte egentligen bara skriva av mig lite om genusseminariet idag som inte alls gick som jag tänkt pga för dålig förberedelse och en tro på mig själv som just då bara inte fanns där. Gillade dessutom inte mitt ämne till anförandet men nu ska fokus läggas på tentan istället, detta var ändå inte betygsgrundande.

Carro, för jag antar att det var du som kommenterade utan namn sist, vi ska inte ta in på hotell utan bara på intern-fest på något företag med egen bubbelpool i Svensta. Och solarium, vilket jag kanske ser fram emot mest...

Kommentarer
Postat av: Sara

Luggelugg! :)

2007-09-25 @ 18:47:44
URL: http://mammasara.blogg.se
Postat av: Carro

Klart vi våldgästar dig om vi orkar haha, är oxå sådär trött nu så man är bara jättetråkig på kvällarna, våran rätt som studerande/arbetande småbarnsföräldrar och även sjuksrivna sådana förstås. Och ja det var jag som lämnade en anonym kommentar,omedvetet givetvis. Hoppas ni får det mysigt då på eran vuxenkväll=) Sola för mig oxå för jag törs inte=)

2007-09-25 @ 22:24:51
Postat av: Stina

Vilken söt snorig bästis du har! :)

2007-09-26 @ 19:30:26
URL: http://stinur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0