Jag har läst tills jag trodde att jag sov.

Först diskussioner om böckerna med studiegruppen på fm och sedan traggel ur ett häfte om socialföräkringssystemen i tio olika länder. Mitt snygga kollegieblock i A4 (körde bara med A5 innan) med en rödhårig mangatjej på (extra dyrt barnmotiv från coop...) har säkert fått tio fint skriva sidor sedan igår, och några till som inte längre är så fina efter Mios framfart - dock läsbara. Ytterligare tre böcker ska jag gå igenom (men som jag redan läst igenom once) och anteckna kring men jag funderar seriöst på att göra helg nu. Tentan är ju inte förrän om en vecka... Ca 1 minut efter att jag skickat in den kommer jag att börja ångra att jag inte pluggade mer, men jag kunde inte bry mig mindre nu!

image325

Tänk att jag haft så stor lycka och tur att denna lilla människa valde att bosätta sig i just min mage för att sedan komma ut och bli såhär tjock och go! Och nu har det gått ännu ett år...

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag minns när du kallade honom för din lilla boll haha, världens sötaste boll : )

2007-09-27 @ 19:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0