Eftersom den rehabiliteringsansvariga i kommunen...

...änså är okontaktbar så tar jag paus i min första riktiga självstudiedag. Jag har iaf börjat med gruppuppgiften och insett tjusningen med att äga sina egna böcker och över-/understryka så mycket man vill. Mina sidor går numera i rosa!

Tyvärr har jag inte tänkt behålla de tråkigaste böckerna så hur ska jag få dem lite roligare?


Än så länge ligger motivationen på topp, jag hade glömt hur roligt det var att lära sig saker, och åtminstone en bok kommer jag att ha gått igenom innan dagen är slut.  Det gäller att passa på när Mio är på dagis och Mattias på jobbet, snart är det ju onsdag och de hemma igen... Tur att vi bor på två ställen iaf så att jag kan skicka iväg dem om det blir för livligt...

image306

Jag träffade Carro på parkeringen vid dagis och blev faktiskt lite avis på hennes fins mage. Nu när Mio är i en sån härlig ålder så vore det inte helt fel att ge honom ett syskon... Men utbildning och ett beboligt hus är ju inte fel det heller så det får nog vänta, men längta kan man ju alltid... Lilla Nemo. Dessutom vill jag gifta mig. Nu. Synd att man måste vara två om så mycket och att ivern ibland är så stor.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi kommer va lika avis på dig sen när du har din utbildning klar, ett underbart hus OCH en stor fin mage!

2007-09-10 @ 19:16:31
URL: http://mammasara.blogg.se
Postat av: Carro

Ååh tack för komplimangen, kom precis på att du inte sett mig gravid förut, med wille alltså=)

2007-09-16 @ 22:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0