Datorhaveri?

Nog för att sommaren var kort men lite mer än såhär hade jag faktiskt väntat mig av hösten! Imorse när jag drog upp gardinerna så regnade det inte, det snöade! Nu har det iofs nästan slutat men för min del får hösten gärna bestå åtminstone en månad till så att jag hinner hitta ett par vinterstövlar och kan köra ensam utan onödiga nojjor om halka när jag ska till Sundsvall nästa gång.

Borde verkligen fundera ut något till genderseminariet men dagens stora fundering, som började redan igår, handlar om hurvida man får behålla hornen som trofé om man kör ihjäl en 20-taggare?!
Nej men ärligt, en situation då jag bilvit särbehandlad för att jag är kvinna eller för att jag inte är man, eller någon jag känner... Jag är ganska säker på att jag fick mitt första sommarjobb på Hällebo servicehem, fast jag sökt gräsklippning i första hand, pga att de ville slippa ge killarna vårdjobb, men vad har jag isf lärt mig av det?!

Jag blir nästan lite orolig av hur mycket datorn börjat surra på sistone, jag har ju webtenta om drygt två veckor och vill absolut kunna göra den här hemma!


image320
image321

Nu till studierna.

Kommentarer
Postat av: Carro

Om datorn kraschar så säg till så kan du låna min laptop till din tenta.

2007-09-17 @ 10:51:28
Postat av: Sara

Kan man bli sötare!? :) Saknar det lilla trollet!

2007-09-17 @ 14:49:43
URL: http://mammasara.blogg.se
Postat av: Stina

Aj aj aj, hoppas inte datorn kraschar!
Jag var på Syssla idag. Saknar våra utflykter dit. :)

2007-09-17 @ 18:27:42
URL: http://stinur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0