Är inte kombibilar jävligt sexigt ändå!?

Kände mig malplacerad och i behov av att hävda mig när jag igår backade ut min Saab 9000 (TURBO, även om dekalerna fortf saknas) -88 från universitetets parkering i Sundsvall och det var nog det som fick mig att maxa turbon och köra om så onödigt många (nya, fina, blanka, sexiga) kombibilar på E14 hem. Slutligen lade jag mig på plats bakom en svart passat, njöt av mitt lösviktsgodis från Bräcke och bara hängde med. Min bil utsöndrar adrenalinkickar som inget annat jag haft men det är ingen kombi.

Kom sedan hem till mina underbara killar och fick se allt nytt som Mattias hunnit lära Mio på bara tre dagar! Ta en pall och klättra upp i dubbelsängen, klättra upp i vagnen, sätta ihop duploklossar... Ett tag trodde jag att jag varit borta mycket längre än så.
Jag behöver iaf aldrig tvivla på att jag gett mitt barn en pappa som alltid kommer att finnas där på bästa möjliga sätt. Eftersom jag kommer att vara i Sundsvall en del de kommande åren så känns det så skönt att allt flyter på även när jag inte är här, även om blommorna såg lite väl törstiga ut idag...

Kalasbyxor underst idag. Tänkte cykla till campus när jag ska träffa studiegruppen men nu regnar det så jag vet inte längre. Utb verkar iaf jättebra, jätteintressanta föreläsningar och massa skojig info, men hur är det med självdisciplinen? Har gjort mig ett schema för hur jag ska dela upp allt och förhoppningsvis klara tenta nr 1. Innan dess ska jag också hinna med en personlig presentation, två seminarier och ett grupp-pm... och allt annat som inte har med skola att göra förstås!

I lördags hade vi den första husfesten som till slut kom att innehålla en hel del hårvax... Jag vann iaf som vanligt kampen mellan kvinnor och män med lite halvklent motstånde från bröderna Dahlin och Viktor.

    

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahhaha, du är ju för söt! Min kusins barns farbror .. min släkt! :P Eller ja, ingift kanske då! :)

2007-09-07 @ 11:06:13
URL: http://mammasara.blogg.se
Postat av: Stina

Sådär ja, nu är allt som det ska - en Volvo på er gård! :)

2007-09-07 @ 17:39:40
URL: http://stinur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0