Så fick jag en äntligen en present, och inte vilken som helst...

..utan nämligen en elektronisk tärning!

Till saken hör att Mattias under min mammaledighet skyllde på att han aldrig hade tid att överraska med presenter men han lovade att när han väl blev pappaledig så... Imorgon har halva tiden gått och äntligen så kom han idag hem med ett litet paket!

Det kanske inte låter sådär romantiskt som blommor och parfym men när Mattias nu de senaste dagarna satt igång med sin egen lödningsprocess av insprutningssystemet så blev även jag inspirerad och vill minnas att jag var rätt duktig på högstadiet när jag gjorde både en glödlampsprovare och ett trådspel. Älskling, som inte ville låta mig "leka" med sina grejer gav mig alltså något eget att pilla med. Nu är jag färdig och väntar spänt på att han ska komma hem och hjälpa mig att stoppa i batteriet! Jag har lånat 9-voltsbatteriet ur brandvarnaren men det sitter en liten pigg i bakkanten på tärningens batterihållare som jag bara inte orkar bryta undan...

Nu kom han, så nu ska vi se om jag lyckats!

Kommentarer
Postat av: Sara

Tyckte ändå att det var en söt present.. han har ju uppenbarligen tänkt! :)

2007-11-01 @ 09:46:33
URL: http://mammasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0