På Mattias mobil får jag gnistra och glimma.

image327

Helgen har varit kanon. Mio hade det jättebra hos mommen och moffen och vi klarade oss bra här hemma. Nästan nykära gick vi hand i hand på stan i fredags och strax före stängning drog jag in M på zero6 där han hittade ett par urläckra jeans i en klass långt ovan de han en stund tidigare köpt någon annanstans. I klass med Dieslarna han köpte i våras men inga andra når någonsin dit! Själv hittade jag iaf några finare t-shirtar, fast på HM. Sedan orkade vi trots allt rus i affärer bara varsin tallrik på Eastern (men det var så gott!) och inte ens Brucan (Die hard 4) kunde få oss till att ens poppa några små popcorn.

Lördagen gick lite segt men frukost på sängen fick jag och till Svensta kom vi. Som ensam tjej med fyra medhavda ansiktsmasker och killar med lagom mycket i kroppen så tog jag min chans! Tyvärr är programvaran till min mobil där korten på alla fyra ligger i Böle så efter nästa helg... Vid 3 kom vi glada och trötta hem igen och jag minns inte när vi var ute så länge sist.

Kan inte säga att jag saknar de tider då ytterdörren hann låsas upp och tidningen komma innan vi själva intog horisontellt läge igen men nån gång ibland...

image328

Tentan på fredag ja.
Precis som i bowling så vill jag hävda att det är tur snarare än skicklighet, men att vara förberedd kan ju inte göra det hela sämre... Det återstår om jag tillhör den kategorin men just nu känns läget ok.

image329

Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHAHAHHA.. hur glad är Mattias över de där bilderna nu? :D
Tack för din kommentar ang. rummet.. du fattade vad jag menade iaf. Känns som att jag hela tiden blir missförstådd och att alla tror att jag är värsta bitchen som bara hatar världen! Jag menade ju bara att, inte är det väl fel på rosa o blått om man är medveten om hur man är i sin roll som förälder?

2007-10-01 @ 14:38:23
URL: http://mammasara.blogg.se
Postat av: Carro

Härligt att ni haft det bra=) Har tänkt på er och hoppats på att ni har haft det gött=)

2007-10-01 @ 16:13:15
Postat av: Carro

Vilket fint gnistrande kort förresten=) Very sexy

2007-10-01 @ 19:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0