Om dagarna var längre och böckerna annorlunda formulerade...

image382

Ännu en Bölehelg och vi som fram till i fredags inte hade en aning om vad vi skulle dit att göra, förutom att vattna blommorna, har haft fullt upp ändå. Tyvärr vaknade jag med migrän igår så allt jag försökte mig på tog minst dubbelt så lång tid eftersom jag var var tvungen att ta det så lugnt. Jag hade tagit med mig den sista kurslitteraturen men såg inte ens åt boken. Så idag är det råplugg som gäller, och imorgon, och onsdag, och torsdag - fast nu är det ju lunch... dessutom måste jag hela tiden mottivera mig själv med något roligt som belöning för varje kapitel jag tar mig igenom, tex att måla ännu ett lager på Mios blivande julklapp (en mätsticka) eller ett blogginlägg. Dessutom blir det redd grönsakssoppa till lunch och det känns inte sådär jättefestligt... Middagen däremot blir tacogratäng, mums!

På fredag kommer mamma och hämtar Mio så sedan ska jag och M hitat på något smaskigt att laga middag med innan det bär av mot årets halloweenfest. introtävlingen är färdig och ska bara flyttas över till USB:n...

Kommentarer
Postat av: Sara

Ååh.. jag vill också på halloweenfest.. är faktiskt bjuden på en, men jag har inget att klä ut mig till o jag vill inte va ensam nykter. Vad ska ni va utklädda till?
Fick filmen Mio min Mio av våran granne .. :)

2007-10-29 @ 12:09:42
URL: http://mammasara.blogg.se
Postat av: Sara

;) Ingen fara.. men skrattade gjorde jag! :) Ni kommer att vara så fina så! Det roligaste vore ju om ingen fattat att ni har klätt ut er ..
Åh, vi saknar er.. ska genast kolla på rummet!

2007-10-29 @ 13:49:51
URL: http://mammasara.blogg.se
Postat av: Malin!

Ja just det, det är ju Halloween snart! Då kanske jag kan ha klänningen jag fick!
Idag skolkade jag bara lite. Kunde ha gjort hela uppgiten, men fick mig inte för ^-^
Synd att vi inte kan äta kakor och skolka tillsammans!

2007-10-29 @ 15:51:20
URL: http://oswil.blogg.se
Postat av: Carro

Vi är oxå barnlediga på fredag men vi ska inte vara så roliga som er utan det blir den sedvanliga middan å bion, men kul iaf=)

2007-10-29 @ 17:30:52
URL: http://mrshanning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0